Herhaalde oproep deelname onderzoek leden! |
In de extra nieuwsbrief van 21 mei hebben we u opgeroepen deel te nemen aan het onderzoek onder onze leden ten behoeve van ons marketingprogramma. Helaas blijft de response achter. Wij verzoeken u vriendelijk doch dringend deel te nemen aan dit onderzoek en het nogmaals onder de aandacht van uw leden te brengen. De inzichten uit dit onderzoek zijn essentieel om ook op lokaal en regionaal niveau te komen tot een robuust plan dat leidt naar groei en behoud van onze leden!
Doet u mee? Binnen KBO-PCOB is in het kader van KBO-PCOB nieuwe stijl de werkgroep ledenbehoud en ledenwerving actief. Het doel van deze werkgroep is het opstellen van een goed marketingprogramma dat lokaal door afdelingen, provinciaal door KBO bonden en landelijk kan worden ingezet om leden te werven en te binden. Met dit marketingprogramma willen we dus zowel de huidige leden als ook de toekomstige leden aantrekken en binden. Om inzicht te krijgen waarom leden voor het (actieve) lidmaatschap kiezen is het noodzakelijk dat we meer kennis krijgen over de motivatie van de leden. Ook willen we meer inzicht krijgen in wat redenen zijn voor toekomstige leden om lid te worden en/of actief te worden op lokaal, provinciaal of landelijk niveau. Deze inzichten willen we verzamelen door middel van marktonderzoek. In dit marktonderzoek treft u vragen aan die ingaan op uw persoonlijke motivatie. Maar ook: wie (welke personen) voelt zich aangetrokken tot een belangenvereniging voor senioren, wat is het doel van KBO-PCOB voor deze personen en welke activiteiten spreken aan om lid te worden en actief mee te doen? Marcel Sturkenboom Gusta Willems |
Herhaalde oproep deelname onderzoek leden
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.