Busreis 2024

18 september 2024

Aanmelding

Busreis 18 september 2024

Let op: we hebben eerder aangegeven dat de busreis op 11 september zou zijn. Dat kon helaas niet doorgaan op die datum. Het is op 18 september, een week later.

• Kosten per persoon zijn € 65,-
  • Voor niet-leden € 85,-

Dit bedrag kunt u overmaken naar: NL 25 RABO 0317428128 t.n.v. KBO afd. Enter met vermelding “busreis 18 september”. Contant betalen kan bij Harrie Nijhuis in een envelop, Reggestraat 82.

Tegelijk met ons boekje en het magazine hebben onze leden, eind mei, een papieren aanmeldformulier ontvangen. Als u per bank hebt betaald, wilt u dan dit ingevulde formulier deponeren in de KBO postbus bij het Trefpunt voor 1 september. Het kan ook per post worden opgestuurd naar KBO-Enter, Dorpsstraat 127, 7468 CJ  Enter. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook, vermeld busreis 2024: info@kbo-enter.nl

Aanmelding gaat op volgorde van betaling!

De busreis is altijd heel populair, dus zorg ervoor om op tijd te betalen. Mocht u te laat zijn met de betaling en de bus zit al vol, dan nemen wij telefonisch contact met u op en krijgt u het bedrag teruggestort.

Vol = vol

Download aanmeldingsformulier (dit is hetzelfde formulier als onze leden thuis hebben ontvangen):

Aanmelding bustocht 2024

Dagtocht Ot en Sien & Friese Meren
Friesland is een ongelooflijk veelzijdige provincie. Deze dagtocht laat u kennismaken met zo’n veelzijdig stukje Friesland. Eerst gaan wij naar een plek waar de tijd decennialang stil lijkt te hebben gestaan, Museumboerderij Ot en Sien in Surhuisterveen. Hier vindt u nog het winkeltje, schooltje en de dokterspraktijk uit de tijd van toen. Unieke, nostalgische monumenten uit een periode van uitvindingen en burgerlijke rust. Geniet en beleef de sfeer van toen! De ontvangst is met koffie en appelgebak of oranjekoek en na het bezoek aan het museum staat er een koffietafel met soep voor u klaar om heerlijk bij na te genieten.

Na dit alles rijden we naar Sneek, waar u aan boord gaat bij Rederij van der Werf voor een twee uur durende vaartocht over het Sneekermeer. Zo ziet u Friesland weer op een heel andere manier! Teruggekeerd aan wal stapt u weer in de touringcar en rijden we naar het dineradres voor het afscheidsdiner.