Nestor voordeel

Deze week herdenken wij het verleden en vieren wij gezamenlijk onze vrijheid. In voorbereiding op 4 en 5 mei kunt u als KBO-lid de dvd-verzameling ‘Alles over de Tweede Wereld Oorlog‘ met KBO-korting bestellen via Nestorvoordeel.

Als KBO-lid profiteert u van hoge kortingen oplopend tot 550 euro op de nieuwste 2017 modellen Puch en Hollandia e-bikes.

Nestorvoordeel heeft weer een mooie selectie KBO-aanbiedingen speciaal voor u. Hieronder ziet u een greep uit alle voorjaarsaanbiedingen.

Nestorvoordeel viert de lente met een nieuw assortiment elektrische fietsen. Uw kunt uw e-bike rijklaar aan huis laten bezorgen door een vakkundig fietsenmaker (inclusief instructie) of u kunt 50 euro besparen door uw fiets bij een afhaalpunt op te halen. Kijk voor meer informatie op: www.kbo-nestorvoordeel.nl/fietsen.

Nieuws van NestorVoordeel, het voordeelprogramma voor KBO leden
De nieuwe aanbiedingen van NestorVoordeel staan voor u klaar op www.uniekbo.nl/nestorvoordeel

Bestel nu en profiteer. Alléén voor KBO leden.

Wat is nieuw:

• PowerOne hoortoestel batterijen