Zelfstandig

Senioren Netwerk Nederland

KBO-Enter is een afdeling van KBO-Overijssel. Vanaf 1 januari 2023 is KBO-Overijssel zelfstandig. Als provinciale bond staat de bond dicht bij de leden. De KBO-bonden van Noord Brabant, Noord Holland, Limburg, Gelderland en Overijssel werken samen onder de naam Senioren Netwerk Nederland. Met totaal 200.000 leden hebben we invloed op landelijk niveau.

InĀ  december verscheen een persbericht van Senioren Netwerk Nederland.

U kunt het bericht hier downloaden.

Persbericht – 16 december 2022 – Senioren Netwerk Nederland

KBO-Overijssel Nieuwsbrief december 2022

Ons

Ons is de naam van het magazine dat voortaan maandelijks bij leden thuis wordt bezorgd.

Voor KBO-PCOB-magazine komt in de plaats het blad ons , dat 11 keer per jaar bij onze leden thuis wordt bezorgd. Tot nu toe werd ons uitgegeven door KBO-Brabant, in de toekomst wordt de uitgave landelijk. Om u een idee te geven hoe het magazine er uit ziet, kunt u de laatste zes uitgaven van ons digitaal lezen via de website van KBO-Brabant.

Veel plezier met het lezen van ons.

Lees pdf van het blad ons

Let op: het laden kan even duren.

KBO-Overijssel zelfstandig