Vrijwilligers gevraagd

KBO-Enter zoekt vrijwilligers voor activiteitencommissie

Wegens vertrek van een van onze vrijwilligsters, tevens bestuurslid, zijn we op zoek naar mensen die lid willen worden van onze activiteitencommissie.

Momenteel hebben we een aantal activiteiten die regelmatig terugkomen zoals kaarten ±12x per jaar, fietsen ±4x per jaar. Daarnaast zijn er bijzondere activiteiten die 1x per jaar worden georganiseerd, onder meer sinterklaasbingo, kerstviering, algemene ledenvergadering en de busreis. Ons boekje voor de leden verschijnt 2x per jaar.

De werkzaamheden van de activiteitencommissie zijn onder meer:

• Kalender beheren
  • Voorbereidingen bij Trefpunt
  • Bestellen, ophalen en afrekenen van wat nodig is
  • Bardienst
  • Op orde brengen van ruimte
  • Organiseren van fietstochten, sinterklaasbingo, kerstviering
  • Meehelpen aan samenstellen van ons boekje

Om vrijwilliger te worden bij KBO-Enter hoeft u niet per se lid te zijn of te worden van de KBO, mag natuurlijk wel. We zoeken mensen die mee willen helpen. Ons is gebleken dat de activiteiten door onze leden zeer worden gewaardeerd.

Meld u aan, stuur een briefje naar:

Bestuur KBO-Enter
Dorpsstraat 127
7468 CJ  Enter

of mail ons: e-mail: info@kbo-enter.nl