Busreis 2022

Woensdag 21 september 2022 is het  weer zo ver, onze jaarlijkse bustocht.

Om 8.45 uur is het verzamelen voor het Trefpunt.

We rijden naar de oude Hanzestad Kampen. Hier vinden we de salonboot “De Veerman van Kampen”. Het schip is volledig nieuw opgebouwd in een luxe, nostalgische jaren 30 stijl. We beginnen direct na de afvaart met koffie en gebak. De rondvaart door de IJsseldelta zal circa 2,5 uur duren. Dit landschap wordt omsloten door de IJssel, het Ketelmeer en het Zwarte Water. Tevens wordt tijdens deze fantastische rondvaart een lunch geserveerd.

Na terugkeer in Kampen zetten we koers naar een ander schilderachtig stadje. In Elburg kunt u op eigen gelegenheid rondwandelen.

We laten Elburg achter ons en gaan naar ’t Harde, hier gaat u een bezoek brengen aan Ampie’s Berg. Deze tuin hoort bij de tien mooiste van Nederland. Hierna rijden we naar Terwolde waar u verwacht wordt voor een heerlijk diner bij restaurant Kriebelz.

Tegen 21.00 uur verwachten we weer in Enter terug te zijn.

De dagtocht is samengesteld door Ter Beek Reizen, Tubbergen.

Lees/download het volledige programma van deze dagtocht.

Aanmelden

Om mee te kunnen gaan met deze gezellige bustocht moet u zich aanmelden en betalen. Dit kan vanaf nu per bank op rekeningnummer:

NL25 RABO 0317 4281 28 t.n.v. KBO afd. Enter

of contant bij een van de bestuursleden.

• Vol is vol, op volgorde van betaling.
  • Deze geheel verzorgde busreis kost € 50,- per persoon.
  • Ook niet-KBO-leden zijn welkom, maar zij betalen € 84,50 p.p.

Download aanmeldformulier.

Het aanmeldformulier wordt ook bij onze leden thuisbezorgd.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Comments are closed.