Ontmoetingsdag

Aan alle leden van KBO en PCOB

Uitnodiging ontmoetingsdag 2 maart 2022

De Commissie Identiteit en Zingeving van de KBO en PCOB in Overijssel nodigt u graag uit voor een ontmoetingsdag op:

woensdag 2 maart 2022 van 10.00 uur tot 13.30 uur, inclusief lunch. Het Centrum, Constantijnstraat 7a, 7442 MC te Nijverdal.

Het thema van deze dag is:  “Zin in ouder worden”

Om te beginnen zullen de commissieleden, vertellen hoe zij – ieder op eigen wijze – het ouder worden onder ogen zien; hoe zij daar wat van proberen te maken, opdat het ouder worden zo zinvol mogelijk beleefd wordt. Daarna krijgt u de gelegenheid om met elkaar en de commissieleden in gesprek te gaan.

Aansluitend zal mevrouw drs. Godelieve Pieper, coördinator en geestelijk verzorger van het Centrum voor levensvragen Salland ons informeren over de mogelijkheid van “Geestelijke verzorging thuis”.

We sluiten de ontmoeting graag af met een gezamenlijke lunch. Natuurlijk houden we ons aan de geldende coronamaatregelen van dat moment. Deelname voor KBO en PCOB leden is gratis.

U kunt zich alvast opgeven voor deze ontmoetingsdag. Dit kan nog tot 20 februari 2022 via mail: info@KBO-overijssel.nl of evt. telefonisch via 06-167 40 018.

Wilt u hierbij uw naam, de afdelingsnaam en of het een KBO of PCOB lidmaatschap, vermelden?

We kijken ernaar uit u te mogen ontmoeten op 2 maart a.s. Wij hebben er zin in!

Hartelijke groeten,

Commissieleden identiteit en zingeving KBO-PCOB Overijssel: Marjan van der Bent, Herman Scholte Albers, Lammie in ‘t Veld, Thea Wiegers, Marie-José Dusseldorp