Klompengolf

Woensdag 25 september j.l. hebben 30 KBO-leden deelgenomen aan het klompengolf bij Gerda en Gerard Spoelder aan de Zuiderveldsweg. Na een kop koffie of thee met een lekkere plak cake werden de groepen samengevoegd door genummerde lootjes te trekken. 2 × 10 holes moesten er genomen worden.

Aan het eind kwam groep 3 als winnaar uit de bus. Deze groep bestond uit de leden: Paula Braamhaar, Marietje Kosters, Ria Wolters, Diny Nitert en Dini Morsink. De poedelprijs ging naar groep 5, de leden Gerrit Schuitert, Harry Nijhuis, Ine Nijhuis, Ria Homan en Trees Braamhaar. Ondanks slechte weersvoorspellingen is het de hele middag droog gebleven. Het glaasje Mummelmann en Amaretto liet iedereen zich goed smaken. Na de prijsuitreiking zijn we met z’n allen teruggegaan naar het Trefpunt waar we getrakteerd werden op een gehaktbal en om 5 uur gingen we weer huiswaarts.