Jaarlijkse busreis

Woensdag 18 september is het weer zo ver, onze jaarlijkse bustocht.

Om 8.15uur is het verzamelen voor het Trefpunt.

We vertrekken om 8.30 uur voor een mooie tocht naar Laren waar de koffie met gebak op ons wacht. Hierna gaan we verder naar de Veluwe waar we voor een uitgebreide lunch worden verwacht in Hoenderloo.

Opnieuw via een schitterende route over de groene Veluwe met zijn bloeiende heidevelden naar Garderen; naar het Veluws Zandsculpturenfestijn bij de beeldentuin om precies te zijn. Ieder jaar beelden de zandkunstenaars een ander thema uit waarbij verrassende sculpturen neergezet worden met het gebruik van 70.000 kg zand. Dit jaar is het thema: Reis om de wereld, dit is op veel verschillende manieren uitgebeeld, waar geluids- en lichteffecten je het gevoel geven echt onder water te zijn. Reis naar wonderschone eilanden, naar bekende markten en ontdek grappige vakantietaferelen. Je hebt kans oog in oog te staan met bekende wereldleiders. Aan het einde van de middag laten we Garderen achter ons en keren we terug naar Twente. Bij een sfeervol restaurant wordt u verwacht voor het gebruik van een uitstekend verzorgd 3-gangen diner.

Tegen 21.00 uur verwachten we weer in Enter terug te zijn.

Om mee te kunnen gaan met deze gezellige bustocht moet u zich aanmelden en betalen. Dit kan vanaf nu per bank op rekeningnummer:

NL25 RABO 0317 4281 28 t.n.v. KBO afd. Enter of contant bij een van de bestuursleden. Mocht u betalen via een andere bank dan dit telefonisch melden: 0547383386.

Vol is Vol.

Deze geheel verzorgde busreis kost € 40,- per persoon. Ook niet KBO leden zijn welkom, maar zij betalen dan € 67,50 euro p.p.

Download hier het aanmeld formulier.

Laatste activiteit is de fietstocht op 29 mei en we beginnen weer op 31 augustus met de vrijwilligersmiddag.

We wensen iedereen een fijne zomer toe!

One Response to Jaarlijkse busreis