35 jarig jubileum

Feest avond

Vrijdag 22 november vierde de KBO Enter haar 35 jarig jubileum .

Alle leden kregen bij de uitnodiging een prachtige badhanddoek. We  begonnen de avond om 19.00 uur in de kerk met een communie dienst. Hierna stond de koffie klaar in het Trefpunt, waar ons een gezellige muzikale avond wachtte. Iedereen heeft heerlijk mee gezongen en gedanst met de familie Kamphuis!

KBO- Enter is 35 jaar geleden begonnen  met middagen te organiseren voor ouderen, die veelal gehouden werden bij het Maria Hofke met vooral Bingo middagen. In  het cafe Dreijerink werden de jaarlijkse feestavonden gehouden. Rond 2001 verhuisde men naar het verbouwde Zusterhuis: Het Trefpunt. Men deed er Kaarten en speelden Bingo , later kwamen er demonstraties en informatieve thema’s bij. De jaarlijkse busreis en de feestavond waren altijd heel gezellig.  Samen werd er van alles ondernomen zoals; naar indoor Wieren, carnaval, koetsentocht, voetbalwedstrijd en natuurlijk fietsen. De  woensdag middag activiteiten gaan nog steeds gewoon door dankzij de sponsoren en de vele vrijwilligers die helpen ze uit te voeren!

De laatste tijd werd er ook veel aandacht besteed aan activiteiten voor de jonge actieve senior. Er wordt wekelijks gesport in de sporthal, Nordic walking, woensdag avond wandeling en een 10 km. Wandeling  op zondagochtend. Als er suggesties komen probeert het bestuur dit uit te werken zoals; beeld maken  en bloemschikken.

Er was dus reden voor een groot feest wat we voor en met elkaar  hebben gedaan op het Trefpunt. Ook was er een doorlopende fotopresentatie te zien  over wat wij zoal doen bij de bond van actieve senioren.

We kunnen terug kijken op een geslaagd jubileum!

Foto´s van de feest avond:

This entry was posted in Activiteiten kbo-enter, Feest. Bookmark the permalink.

Comments are closed.