Vrijwilligersmiddag

Zaterdag 31 augustus:
Het tweede seizoenshelft van de KBO is weer van startĀ  gegaan met traditioneelĀ  de middag voor onze vrijwilligers. We doen het voor en met elkaar, daar mag best een bedankje tegenover staan.
Op de fiets ging het richting Wierden naar De Haarboershof van Jan en Ina Ter Haar. We werden heel gastvrij ontvangen met koffie en eigengebakken taart. Iedereen verspreide zich door de grote tuin met prachtige hoekjes en inkijkjes. Ook waren er tropische vogels en eendenverblijven te bewonderen.
Zelfs een mooi bijenafdak met kasten, dus voor iedereen was el wel wat interessants te bewonderen.
De terugweg ging langs de regge waar ook alweer vanalles te zien was op deze laatste mooie hete zomerdag.
Nog even gezwaaid naar de voorbij glijdende zomp. Veel jongeren uit Enter vermaakten zich in en rond de regge. Tegen 16.30 uur waren we terug in het Trefpunt en konden we heerlijk in de tuin onder de platanen genieten van een drankje en een uitgebreide maaltijd.